Planowanie – Maksymalizacja sprzedaży dzięki „Dużym Kredytom” 4 x 4

Zwiekszanie sprzedazy

4 x 4 – po co i dlaczego?

  • Aby zrobić swój plan na volumen
  • Aby nabrać pozytywnej energii do dalszego działania
  • Aby Twoi pracownicy czuli, że są coraz bliżej nagrody
  • Aby nie generować ilości zadań przy obsłudze małych kredytów, dających odwrotnie proporcjonalne przełożenie na wyniki oddziału
  • Aby w psychice mieć już zakodowany sukces na koniec miesiąca
  • Aby 1 „tłusty” klient w następnym miesiącu zarekomendował nam kolejnego „tłustego” klienta

 

W jaki sposób?

  • Poprzez codzienne poszukiwanie dużych volumenów
  • „Uderzanie” tam, gdzie są duże pieniądze (działalność gospodarcza, wolne zawody, własne doświadczenie i relacje z klientami, rolnicy z dużym areałem, kadra managerska szczególnie dużych firm)
  • Poprze kredytowanie klientów z niską zdolnością, proponując łączenie dochodów ze współ-kredytobiorcami
  • Otwartość na niecodzienne przypadki generujące interesujące oferty – niekiedy wbrew pierwszemu wrażeniu o kliencie i jego profilu
  • Wytrwałość w dążeniu do celu

 

Kiedy?

  • Zawsze, niezależnie od okresu w miesiącu
  • Nawet na koniec miesiąca, kiedy mamy zamknięty plan – te ostatnie dni to czas „zaklepanie” sobie spokojnego wejścia w kolejny miesiąc – dzięki temu w pierwszej dekadzie kolejnego miesiąca pojawia się gwarancja wykonaniu planu z nadwyżką.

 

Potencjalne kanały pozyskiwania Klientów wnioskujących o wysokie kredyty

  • Wykorzystanie możliwości dotarcia do rolników poprzez sołtysów np. w czasie dystrybucji nakazów płatniczych, spotkań, szkoleń
  • Wizyty w ARiMR pozostawiające informacje dotyczące oferty
  • Wizyty w zakładach skupujących trzodę i bydło (materiały w eksponowanych miejscach lub
    w samych punktach skupu)
  • Wizyty w Izbach Rolniczych – prowadzą szkolenia, pomagają w kwestiach organizacyjnych, wchodzą w bezpośrednie kontakty z rolnikami
  • Przegląd ogłoszeń skierowanych do rolników w prasie branżowej, takich jak np. Wieś Dolnośląska, informujących o szkoleniach
  • Wolne zawody: Prawnicy – ulotki pozostawione w kadrach i sekretariacie sądu, Księgowi – informacje w Stowarzyszeniu Księgowych, Lekarze – poprzez własnych lekarzy najbliższego kontaktu, Nauczyciele – nawiązanie kontaktu z Ośrodkami Metodycznymi oraz wizyty
    u dyrektorów szkół (organizacja spotkań podczas rad pedagogicznych)
  • Duchowni – przekazanie listów z ofertą proboszczom parafii
  • Współpraca z innymi bankami (np. kredyt uzupełnieniem posiadanego wkładu własnego przy staraniu się o kredyty inwestycyjne w innych bankach)
  • Weryfikacja bazy danych o rolnikach uzyskujących dopłaty unijne (baza dostępna
    w internecie) i kontakt telefoniczny z osobami z konkretnych regionów/miejscowości
  • AGENCI – dobrani pod względem doświadczenia, z odpowiednimi cechami: odważni,
    z potencjałem, lokalni
  • Klienci, którzy w przeszłości nie dostali (a deklarowali wysokie dochody)
  • MGM – wykonanie telefonu do Klienta po zamknięciu transakcji z podziękowaniem i prośbą
    o polecenie kredytu znajomemu
  • Klienci z kredytami do konsolidowania (konsolidacja pozwala najczęściej przekraczać próg 40.000 PLN) – zwiększanie świadomości Doradców dotyczącej korzyści wynikających
    z konsolidacji (plan sprzedażowy powinien zakładać sprzedaż przynajmniej jednego wysokiego kredytu w miesiącu na Doradcę)
  • Wszelkie szkolenia, seminaria profilu Wolny Zawód, odbywające się w pobliżu.
  • Izby lekarskie, izby adwokackie, izby aptekarskie etc.
  • Managerowie dużych firm – zarządy, odprawy, działania sponsorowane

 

Każda placówka min. 1x w tygodniu powinna sprzedać min. 1 wysoki kredyt (min. 40.000 PLN)

UWAGA! Placówki z 4×4  mają dużą szansę zrealizować plany sprzedażowe!!!

Related posts