Internetowe wydawnictwo treningów biznesowych

Znajdź swoje szkolenie

Dodaj
swój e-learning

Szkolenia

Wprowadzenie nowego produktu na rynek

Wprowadzenie nowego produktu na rynek nie jest rzeczą łatwą.

I choć daleko nam jeszcze do rynku amerykańskiego czy zachodnioeuropejskiego coraz większa konkurencja i nasycenie rynku powoduje, że więcej jest nieudanych "launch-ów" niż tych zakończonych sukcesem. Jak więc profesjonalnie przygotować się do wprowadzenia nowego produktu na rynek? Jakich błędów unikać? Na te i inne pytania odpowiemy w trakcie szkolenia.

Szkolenie jest przeznaczone dla product i brand managerów, dyrektorów marketingu, członków zarządu. Szkolenie poprowadzi Tomasz Łucek

Trener - współpracujący B&O NAVIGATOR. Menedżer wyższego szczebla działów marketingu, specjalista od działań trade marketingowych i wsparcia sprzedaży, new product development.

Biorąc udział w szkoleniu zostaniesz przygotowany do wprowadzenia nowego produktu na rynek. 1. Poznasz modele rozwoju nowych produktów i nowoczesną strukturę procesu ich rozwoju. 2. Dowiesz się, jakie są elementy i jak w praktyce wygląda proces wprowadzania nowego produktu na rynek. 3. Nauczysz się zarządzać procesem wprowadzaniem Twojego nowego produktu na rynek. 4. Zdobędziesz wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci ograniczyć ryzyko związane z wprowadzeniem nowego produktu. 5. Będziesz umiał określać relacje pomiędzy Twoim nowym produktem a jego otoczeniem rynkowym. Dowiesz się jak wykorzystać szanse i zapobiegać zagrożeniom.

Województwo Mazowieckie
Miasto Warszawa
Termin 24.02.2011-25.02.2011
Cena 1640.00 pln
Trener Tomasz Łucek
Telefon tel. 22 877 38 44

Liczba wyświetleń: 190